GARANCIJA IN SERVIS
Koliko časa imajo dLuft naprave garancijo?
Garancija za naše prezračevalne naprave velja 2 leti od datuma nakupa.
Kako uveljavljate garancijo v primeru težav z napravo?
- Dajalec garancije jamči za lastnosti in brezhibno delovanje izdelka v garancijskem roku, pod pogoji, da je izdelek pravilno nameščen, redno vzdrževan in se uporablja v skladu z njegovim namenom ter pisnimi navodili za uporabo, ki jih je izdal dajalec garancije.
- Izdelek šteje kot redno vzdrževan, če je enkrat letno opravljen servis le-tega s strani pooblaščenega serviserja. Dokaz o rednem vzdrževanju so originalni računi, izdani za opravljene servisne storitve s strani pooblaščenega serviserja.
- Zahtevke iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja pri prodajalcu ali dajalcu garancije ob istočasni predložitvi garancijskega lista in originalnega računa prodajalca, ki je izdelek prodal potrošniku. Račun mora biti opremljen z imenom in sedežem prodajalca, žigom, datumom prodaje ter podpisom prodajalca.
- Zahtevek o garanciji s pripadajočimi dokumenti (Garancijski list, račun prodajalca, dokazila o rednem vzdrževanju, ter naslov in kontakt stranke oziroma objekta) pošljite na: info@dluft.si. Nato vas bomo vodili naprej.
V katerih primerih garancije ne morete uveljavljati?
Garancija ne velja v primerih:
- neupoštevanja navodil za uporabo, ki jih je izdal dajalec garancije,
- nepravilne namestitve, uporabe in vzdrževanja izdelka,
- popravil, ki jih je opravila nepooblaščena oseba,
- vgraditve neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
- malomarnega ravnanja z izdelkom,
- poškodb zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
- napak, nastalih zaradi višje sile,
- napak plastičnih delov, podvrženih hitri obrabi,
- napak, ki so posledica motenj iz okolja,
- nihanja električne napetosti za več kot 10%.